2011年8月12日金曜日

12AUG

Today is friday. We don't have to go to school friday. Because friday is activity.
First time, I went to Sky Tower.And we took some pictures. Sky Tower is very high building.So I felt fear and I thought that I can't play bungee jumping.
今日もマジで楽しかった。今日は金曜日です。したがって学校に行く必要はありませんでした。実際行ってるけどね(笑)金曜日はアクティビティーだからです。
今日は最初にスカイタワーに行きました。スカイタワーは果てしなく高いタワーです。もし落ちたら、まず即死だろう!だから恐怖を感じました、そしてバンジージャンプなんて絶対無理だよって思った。
てかバスの中がかなり盛り上がったね!みんな下ネタ好きだね!楽しかったよ!
明日は土曜日、ダウンタウンにみんなでくりだしましょう。明日はショッピング頑張るぞ!明日天気になあれ。

2 件のコメント:

  1. けんし早く日本に帰ればいいのにね。

    返信削除
  2. It's a great tower, isn't it!

    I hope Kenshi is planning to stay in New Zealand. : )

    返信削除